Internet Explorer vil ikke vise billeder!
Fra : Thomas

Dato : 30-11-01 16:32

Hej

Mit Internet explorer 6 vi ikke vise alle billeder. Når jeg surfer ind på en
side er det måske kun 50 % af billederne der bliver vist. De steder hvor der
skulle have været et billede vises der bare en ramme og et lille rødt kryds
i øverste venstre hjørne. Det virker ret tilfældigt hvilke billeder der
vises og hvilke der ikke gør og hvis jeg trykker "opdater" vises nogle nye
mens andre ikke vises.
Hvis jeg højreklikker i en tom ramme og vælger "vis billede" dukker billedet
op som det skal.
Jeg bruger TDC webspeed (256/64) over LAN.
Da jeg lige havde fået min internetforbindelse brugte jeg IE5, her skete det
samme.

Jeg synes dette er noget mystisk og håber nogen kan hjælpe!

Venlig hilsen
Thomas
_________________________________________ Thomas Heath ICQ#:140822379
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142140822379
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/140822379

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-11-01 17:22

Fri, 30 Nov 2001 16:32:14 +0100, skrev "Thomas"
<thomas.heath@ofir.dk>:

> [...]
>skulle have været et billede vises der bare en ramme og et lille rødt kryds

Prøv at tøm din Temporary Internet Files og genstart.

Det hjælper måske, IE kan opføre sig mærkeligt, hvis Temp. I.F.
er for stor.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Thomas

Dato : 30-11-01 18:48

Tak for svaret!

> Prøv at tøm din Temporary Internet Files og genstart.

Det har jeg prøvet og den vil stadig ikke!

Venlig hilsen
Thomas