REQ: Program til at styre lys???
Fra : JNE

Dato : 30-11-01 16:05

Hej NG!

Jeg søger et program som de professionelle LJ (Light Jay) brug til at styre
lyset med! Er der nogle som kan hjælpe???

På forhånd tak for hjælpen!

MVH
JNE
icq: 123789321

Fra : Unique

Dato : 01-12-01 00:37

1) Måske skulle du spørge i den rigtige gruppe
2) Jeg har DMX Wizard som jeg selv benytter til at lave liveshows og
disco-shows med. Det må du få gratis i fuld version - det er helt lovligt.
Men det er hardwaren som du putter i enden af computeren som omformer
signalet til DMX som så sendes ud i protokollen i dine scannere/MH's/Dimmers
o.l. Prisen er 6.000 - 10.000. I den høje ende hvis du vil have Martin
Lightjockey.

Mvh
Dan Frederiksen
Discotek NatteRavnen
ICQ: 18814224

--
Webdesign, tryksager, grafik, video og meget andet til BILLIGE penge.
Se mere på http://www.uart.dk

Fra : Unique

Dato : 01-12-01 00:38

Desuden betyder LJ - LightJockey - og ikke Light Jay :)

Have a nice weekend folkz!