Ericsson 260 DECT telefon er låst - spørge~
Fra : Michael_Sørensen

Dato : 30-11-01 14:02

Min Ericsson 260 DECT telefon er låst efter jeg rodet for meget i menuerne.
Den skriver bare
RESERVE:
Det eneste man kan ringe er 112 og lign.

Oprindelig har der været en IPEI kode med telefonen. Den har jeg desværre
ikke mere.
Nu er telefonen adskilt. Jeg har kigget lidt på printet og læst indholdet ud
af den 24C32 eeprom som sidder på printpladen. Men det hele står jo i hex.
Kan man evt. finde koden udfra hexfilen?

Jeg har forsøgtvis prøvet at loade en tom hexfil i den der eeprom. Det hjalp
ikke. Telefonen kunne engang starte op.
Nogen ideer?
Jeg ved at der findet en procedyre til at læse koden ud af telefonen uden at
skille den ad.
Se link fra Google:
.... Display of the IPEI · Know the procedure to read out the IPEI of the
different
Ericsson portables, that support this function · Cordless tools · Know the
www.ericsson.com/education/certification/exams/10-020.shtml - 31k - Cached -
Lignende sider

Jeg har lige postet hexfilen i Dk.binaer under subj. DECT-Hexfilen.
med venlig hilsen
Michael