Abit KT7-Raid (3R bios) IRQ stacking
Fra : Rune Christensen

Dato : 30-11-01 11:32

Alle mine PCI/AGP/onboard endheder vil have den samme IRQ. Jeg har prøvet at
installere dem en ad gangen, men det er kun første gang den starter op når
jeg skal installere det , at det skifter IRQ. Næste gang jeg starter min
computer up hedder den igen 11 som alle de andre ting i min computer. Hvad
kan jeg gøre?

--
Rune Christensen
Stats

Abit KT7-Raid ViaApolloKT133 Bios 3R
Duron spitfire 900MHz @ 900
2x256MB PC133 @ 100 1.part ram 6.5ns
MSI Geforce2Ti 64MB
Soundblaster 1024 Player
AverMedia TV-card
D-Link 538TX netAdapter
Windows 2000pro
2x40GB IBM HD @ RAID

Fra : Ikaro

Dato : 30-11-01 13:44

"Rune Christensen" <ruenbuen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> computer up hedder den igen 11 som alle de andre ting i min computer. Hvad

Det er fordi du har installered win2k med ACPI. dvs at windows vil selv
styre din IRQ.. og så vil den bruge så få som mulig..
Du kan installere win2k uden acpi , hvis du har problemmer med den nu.
du skal bare holde F5 ned når den spørger dig til at trykke på F6 , lige i
starten af installation, så vælger du standard pc.
prøve lige at se here : www.Imaginere.dk/index1.htm

Hilsen
Ikaro