Lydkort
Fra : Ravnen

Dato : 29-11-01 22:29

Jeg har installeret RedHat 7.2, med Crystal lydkort. Den virkede som
nyinstalleret, men jeg har rodet en del med control panel, så"nu kan jeg
ikke høre noget som helst.
Jeg har prøvet at køre sndconfig, men kan heller ikke få den til at virke
der. Den finder godt nok lydkortet, men når der kommer test af lydkortet
kan man ikke høre noget som helst. Lydkortet virker på min Windows
opsætning.
Man kan heller ikke fjerne lydkortopsætningen i control panel, som man kan
i Windows. Jeg tror hvis man fjerne opsætningen af lydkort vil RedHat finde
lydkortet under opstart? Forslag på hvordan problemmet kan løses?

Med venlig hilsen

Ravnen