Besvær med webside
Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 28-11-01 23:51

Hammer <hammer@post.tele.dk> skrev 26/11 i dk.edb.mac:
>er der en der kan hjælpe mig med hvorfor man ikke kan se den side på
>linket på en mac kan det være fordi jeg ikke bruger explore eller hvad
>kan der være galt

Ja jeg prøvede at indlæse siden i Netscape Communicator 4.78 til Mac. Og
hele programmet gik ned med et brag. På MSIE blev siden da indlæst godt
nok. Men det er avancerede ting du har fat i med den Frontpage.

Det program du bruger skal vel nok rettes lidt til. Jeg kender ikke til
programmer der laver websider. Jeg kan kun lave websider ved at kode dem
selv. Men Hammer, prøv at kigge på www.html.dk. Der skulle være
materiale der kan hjælpe dig i gang med at kode siderne selv. Både HTML
og CSS. Men det tager tid at lære. Og bare lang tid.

--
Gunnar Vestergaard

Demokrati: To ulve og et lam der stemmer om
hvad de skal have til middag.