ECS K7S5A problemer løst!!!!
Fra : Ole Boesen

Dato : 28-11-01 23:00

Hej drenge

Der er kommet en Bios upg.. Dette løser bla. boot problemer. Vær opm. på at
Bios skal opl. med aminf.329.exe. Begge prog. kan downl. på ECS hjemmeside.

Fra : Bachelor®

Dato : 28-11-01 23:54

"Ole Boesen" <ole.boesen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3c055d6a$0$29420$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hej drenge
>
> Der er kommet en Bios upg.. Dette løser bla. boot problemer.

Hvad med de andre 78 problemer ? (af kritisk karakter)

Fra : Razz

Dato : 29-11-01 00:47

"Bachelor®" <not.valid@nomail.org> wrote in message

| "Ole Boesen" <ole.boesen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

| Hvad med de andre 78 problemer ? (af kritisk karakter)

Disse problemer kan løses ved at anskaffe sig et andet board

Razz

Fra : Søren

Dato : 29-11-01 09:18

"Bachelor®" <not.valid@nomail.org> wrote in message

> "Ole Boesen" <ole.boesen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med de andre 78 problemer ? (af kritisk karakter)

Hmm.... de er kritiske hvis det er 40 +/-1 gange 2.

Fra : Ole Boesen

Dato : 29-11-01 18:05

men når nu maskinen nu kører godt og stabil, så er det svært at bevare
pessimismen..

mvh

Ole

Fra : Søren

Dato : 29-11-01 20:54

"Ole Boesen" <ole.boesen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> men når nu maskinen nu kører godt og stabil, så er det svært at bevare
> pessimismen..
>
> mvh
>
> Ole

Yep så velkommen i klubben jeg er også godt tilfreds
med mit ECS K7S5A , det skal bare have et nyt batteri en dag, det har glemt
bios indstillingerne et par gange i løbet af 3mdr's brug.

Mvh. Søren

Fra : PK

Dato : 30-11-01 12:31

> [...]
glemt
> bios indstillingerne et par gange i løbet af 3mdr's brug.

Har du tilsluttet power led ?
Havde samme problem indtil jeg tilsluttede denne.

mvh.

Poul Erik

Fra : Tommy The Healer

Dato : 30-11-01 12:48