Erfaringer med bærbare IPC pc'ere søges
Fra : Ole & Christina

Dato : 28-11-01 22:01

Min kæreste og jeg har fået tilbudt at købe en IPC bærbar til en umiddelbar
god pris (fra Metro i Tyskland). Nu er problemet så, at jeg ikke kender
dette mærke.
Jeg har søgt efter tests og omtaler på nettet, men har ikke rigtigt fundet
noget. Er der blandt de herskaber erfaringer med IPC (archtec)?

For tal-fetichisterne er her lidt specs, alt til en pris på 2998,- (Mark) ~=
11500,- (DKR):
Piii 1GHz,
256 Byte RAM
skærm+grafik 15,1" TFT, op til 32Mbyte ram (shared)
20 Gbyte HD
DVD/cdromRW drev
pegeplade
56k Modem
10/100 lan, USB og IR porte
WinXP OEM version forinstalleret

Mvh Ole S

Fra : Suffo

Dato : 28-11-01 23:17

Vi har, på den skole jeg er på en gang i mellem, 15 af præcis denne
konfiguration bare ikke med WinXP. Dem har vi aldrig haft problemer og de er
utroligt kompatible med alt andet hardware, dvs. HP Printer på Compaq
trådløst netværk og med adskillige usb enheder i forskellige ukendte og
kendte mærker. Hvis du spørger mig, havde jeg købt den, hvis jeg havde råd

Mvh
Suffo

"Ole & Christina" <stigard@image.dk> wrote in message
> [...]
> noget. Er der blandt de herskaber erfaringer med IPC (archtec)?
>
> For tal-fetichisterne er her lidt specs, alt til en pris på 2998,- (Mark)
~=

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-11-01 15:23

"Ole & Christina" <stigard@image.dk> skrev:

> [...]
> PIII 1GHz,
> 256 Byte RAM
> skærm+grafik 15,1" TFT, op til 32Mbyte ram (shared)

Konfigurationen or prisen ser god ud

/Mikael

Fra : Henning

Dato : 29-11-01 15:27

On Wed, 28 Nov 2001 22:00:47 +0100, "Ole & Christina"
<stigard@image.dk> wrote:

>Min kæreste og jeg har fået tilbudt at købe en IPC bærbar til en umiddelbar
>god pris (fra Metro i Tyskland). Nu er problemet så, at jeg ikke kender
>dette mærke.

Med mindre du er tysker, vil du nok ærge dig over keyboard & sw?

Fra : Ole & Christina

Dato : 29-11-01 17:18

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Med mindre du er tysker, vil du nok ærge dig over keyboard & sw?

Næ, min kæreste er 1.generations dansker (eller hvad det nu hedder her
indenfor EU og det bliver mest til hendes brug, så keine Problem!
-Og med blindskrift, er jeg ligeglad med, hvad der står på tasterne!

Ole