Program til styring af PC på netværk!!?!?
Fra : Morpheus

Dato : 28-11-01 16:12

Hej alle

Jeg har netop købt en ekstra PC mhp. at bruge den som server på internettet.
Det jeg skal bruge er et program, hvor man fra administrator PC'en kan styre
server PC'en, ligesom man sad (fysisk) ved maskinen!
Mit skrivebord er ikke særlig stort, så det er primært for at spare den
plads et tastatur, mus og skærm ville optage. Jeg ved at sådanne programmer
findes, men ved ikke hvad de hedder. Er der nogen der kan hjælpe??

På forhånd tak

--

Mvh.

Morpheus
ICQ: 14525258

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 28-11-01 16:27

VNC er din ven - http://www.uk.research.att.com/vnc/

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Rene Iversen

Dato : 28-11-01 17:28

Ja, VNC er ok og ikke mindst gratis, men et mere prof program kunne være
pcAnywhere. Det er i hvert fald noget hurtigere end VNC og sikkert også mere
sikkert.

/Rene

Fra : Thomas

Dato : 28-11-01 16:41