JavaScript problem...
Fra : Steffen Holm

Dato : 27-11-01 22:12

Hej NG.

jeg har valideret min side, men får en enkelt fejl, som jeg ikke lige kan
finde en løsning på:

--snip fra validator.w3.org --

^
Error: required attribute "TYPE" not specified.

Hvis jeg tilføjer en Type i tag'et, så kører scriptet ikke. Hvad skal der
stå i TYPE, for at det dur' ??

--
Steffen Holm

Fra : jopa

Dato : 27-11-01 22:46

"Steffen Holm" skrev .
> jeg har valideret min side, men får en enkelt fejl, som jeg ikke lige kan
> finde en løsning på:

Prøv med

<script type="text/JavaScript">

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Jesper Harder

Dato : 27-11-01 22:42

"Steffen Holm" <steffen@holm.gs> writes:

> [...]
> Error: required attribute "TYPE" not specified.
>
> Hvis jeg tilføjer en Type i tag'et, så kører scriptet ikke. Hvad skal der

Så vidt jeg husker, skal du bruge:

<script type="text/javascript">

altså ikke noget language tag.

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 27-11-01 22:49

"Steffen Holm" <steffen@holm.gs> skrev
> ^
> Error: required attribute "TYPE" not specified.
>
> Hvis jeg tilføjer en Type i tag'et, så kører scriptet ikke. Hvad skal der
> stå i TYPE, for at det dur' ??

Du skal blot skrive således
<script type="text/javascript" src="dagsdato.js">

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'

Fra : Steffen Holm