A7V266-E Review
Fra : Martin Petersen

Dato : 26-11-01 15:15

Lige et lille link til dem der måske er interesseret.

<http://www.bench-house.com/motherboard/asus/a7v266-e/a7v266-e_001.html>

Det ser ud til at Asus vinder stort over alle de andre kt266a boards. Måske
pga. deres forhøjede FSB. Hvem ved?

- Martin

Fra : Johnny J. Andersen

Dato : 26-11-01 20:55

Præcis.

Jeg postede for noget tid siden en besked, hvor jeg bad om sammenligninger
med andre boards (bl.a. Epox osv.) og var så heldig at få et url (som jeg
dog har smidt væk igen :c(. Problemet er at de to store (Anandtech og Tom's)
af ukendte grunde fuldstændigt har ignoreret at der er kommet et board fra
Asus. De nævner det ingen steder, og i deres test sammenligner de med Asus'
gamle KT266 kort. Meget ufint.

Nå, men hvad jeg har set, så er Asus kortet ihvertfald det bedste og
hurtigste. Jeg har næsten netop (gjorde det lørdag aften), bestilt den
version med Raid, og glæder mig nu bare til at stå med det mellem hænderne
:c)
--
Johnny J. Andersen - Andedammen.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-11-01 21:14

Jeg har Asus's kort m. en XP 1600+, og i mine øjne er det det fedeste køb
jeg har gjort. Nogensinde ...

- Martin

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 27-11-01 19:06

> [...]
> af ukendte grunde fuldstændigt har ignoreret at der er kommet et board fra
> Asus. De nævner det ingen steder, og i deres test sammenligner de med

Prøv at kigge efter igen........

http://www.tomshardware.com/mainboard/01q4/011126/index.html
--
Svend

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-11-01 12:16

Den er lige kommet i går... På tide, må man sige.

- Martin

Fra : *Xray

Dato : 27-11-01 12:26

"Svend Jørgensen" <svende@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.tomshardware.com/mainboard/01q4/011126/index.html

Yeah! Soltek vinder klart. Elsker det firma. Ultra lave priser, altid
stabile boards og rigtog gode til at clocke...

*Xray

Fra : J.F.K

Dato : 27-11-01 20:04

Jeg har også lige fået det board m. raid jeg er fuldt ud tilfreds med det,
jeg samler hele moletjavsen, og første gang jeg starter op går jeg i bios´en
og så spørger den mig om jeg vil kører 1000MHz eller 1533MHz (svært valg!).
Men det jeg vil sige er at de laver noget KRAM!

mvh. John

Johnny J. Andersen <Andersen@elgsdyrland.com> skrev i en