Bedste AMD bundkort under 1k
Fra : KO

Dato : 24-11-01 14:02

Hvilket bundkort vil i anbefale til AMD XP processor og DDR ram. Helst til
under 1000 kr.

Fra : Bear

Dato : 24-11-01 16:25

Der er vidst kun et til under 1000,- og det er ECS K7S5A. Det kører
forresten udemærket kan jeg fortælle

Bear
ICQ: 2745075

Fra : Frants Johansen

Dato : 24-11-01 17:45

enig - kører selv med det ---Frants

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 25-11-01 22:52

In article <9toe4u$nbg$1@sunsite.dk>, bdr@NOSPAM.sol.dk says...
> Der er vidst kun et til under 1000,- og det er ECS K7S5A. Det kører
> forresten udemærket kan jeg fortælle

Er det egentlig hurtigere end et kt133a chipsæt med SDRAM?

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Bear