Device driver for Pci Mangement Bus
Fra : Per

Dato : 24-11-01 13:15

Hej. Jeg har lige købt et Asus P4T-E og der sidder bla. et 3Com Model
3C905C-TX-M. (Wake On LAN) og Asus V8200Deluxe (G-force3)

Jeg kører WIN98SE Engelsk.

Jeg har installeret de medfølgende drivere fra Asus til Intel 850 chipsettet
og opdateret styresystemet via Windows update med alle fixes.

Alt kører som det skal. (tilsyneladende)

Når jeg starter Windows kommer der en Wizard og leder efter PCI Mangement
Bus. Jeg har søgt ALLE steder efter den driver men kan ikke finde den.

Jeg har en fornemmelse af at det har noget med netkortet at gøre men kan
ikke komme videre. Er der nogen her der kan hjælpe mig så ville jeg godt nok
blive meget glad.

Hilsen fra Per.

Fra : Per

Dato : 25-11-01 10:09

Hej. Alle.

Jeg fik selv løst problemet med nævnte driver ved at formatere maskinen og
begynde forfra. Fejlen bestod i at lige så snart windows har genstartet for
sidste gang skal de medfølgende Intel 850 chipset drivere installeres. Da
jeg havde gjort dette kørte maskinen total fejlfri.

Hilsen fra Per.