opdatering/strøm
Fra : Sus & Renè

Dato : 24-11-01 12:44

Hej gr.
Jeg har et ældre mobo, der er aldrig er blevet opdateret i bios, da jeg har
2 hd 1 cd + 1 brænder internt modem, netværkskort, lydkort samt 32 mb grafik
kort. så hakker den når den kører spil der kun kræver en 200 mhz ( er på på
400 mhz 256 mb ram ) jeg har hørt det kan være strømforsyningen der er for
lille 200 W er der nogen her der har en løsning ? skærmkort er nu tnt2
ultra, men det var samme måde den hakkede på med matrox g400 med 32 mb
mvh Renè

Fra : Peter Schrøder

Dato : 24-11-01 17:28

"Sus & Renè" skrev
> [...]
tnt2
> ultra, men det var samme måde den hakkede på med matrox g400 med 32 mb

Hvis din pc starter op uden problemer, er det næppe din psu,
der er for bette...
Hvis du slår lyden fra i dine spil, kører de så bedre?
Hvis ja, er det nok din pcu der trods alt er for langsom.
Det samme gælder hvis du reducerer opløsningen på
grafikkortet uden at se nogen forbedring.
Prøv også at checke dit c drev. Du skal ha' god plads til
temp-mappen og swap-filen, hvis de (som standard) er
placeret på dette drev.
Hvis du har 100-200mb eller mindre ledig på C: er
det tid at få ryddet op...
--

Venlig hilsen

Peter