Soltek 85DRS+ mainboard BIOS
Fra : News

Dato : 23-11-01 23:51

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan skaffe en BIOS opgradering
ell. blot noget info på Soltek's 85DRS+ mainbord (m. RAID, Audio og VIA
P4X266 chipset) ???

Der er intet at finde på Soltek's homepage pga. den svirrende retssag m.
Intel/ VIA.

venligst,
Per Christensen
IT, EDP, Security Manager/ Gallup A/S

Fra : Sven Ronnow

Dato : 24-11-01 14:45

Det er jo et spritnyt mobo ikke?
Så findes der sikkert/forhåbentlig da ikke allerede opgradering af BIOS.
Men hvad er problemet?
Sven

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 24-11-01 17:33

News wrote:

> [...]
> P4X266 chipset) ???
>
> Der er intet at finde på Soltek's homepage pga. den svirrende retssag m.

Jeg så noget om at VIA selv har overtaget "produktionen" af disse
bundkort (dvs. også support), netop pga. retssager m.m.
Så du skal nok kigge hér: http://www.viavpsd.com/products/PR22R.jsp

Jeg fandt også nyheden igen:
http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArtikelID=2853

   Venlig hilsen