Slot1 bundkort med onboard scsi
Fra : Bo Lynnerup

Dato : 23-11-01 17:43

Nogen der kan komme i tanke om et sådan bundkort? ud over Asus p2b-s som er
umuligt at opdrive brugt..

Det skal kunne tage en p3-450 cpu, og 256mb ram klodser og scsi'en skal være
UW eller bedre (40mb/sec)

på forhånd tak

/Bo

--
----------- Signature -----------
<|=-=|> ICQ UIN: 14190557 <|=-=|>

Fra : Uffe Bilde

Dato : 24-11-01 11:41

"Bo Lynnerup" <zeffez@teamopel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> umuligt at opdrive brugt..
>
> Det skal kunne tage en p3-450 cpu, og 256mb ram klodser og scsi'en skal

Aopen AX6B+ fra Aopen Der sidder en Adaptec 7880P Ultrawide controller
onboard. Om det kører med 256 MB ram moduler ved jeg ikke. Har ikke prøvet.
Men kan i følge Aopens hjemmeside.Der er 4 ram sokler på det. Du kan læse
mere her. http://www.aopen.nl/products/mb/ax6bplus.htm

Uffe Bilde

Remember "All thar glitters ain't gold"

Fra : Bo Lynnerup

Dato : 24-11-01 13:14

"Uffe Bilde" <bilde@post1.tele.dk> wrote in message

> [...]
prøvet.
> Men kan i følge Aopens hjemmeside.Der er 4 ram sokler på det. Du kan læse

Takker.. Jeg tilføjer den til min liste over bundkort jeg skal se om jeg
kan finde :)

/Bo

Fra : -=Madsen=-

Dato : 24-11-01 13:56

Tja Soltek har også lavet et, mener det hedder "SL67 A-C" det er også med
Adaptek 7880, har desvære lige solgt et, til en som ikke skulle bruge det
onboard Scsi..

Fra : Henrik V!

Dato : 26-11-01 09:39

Normalt kan der være bid på en af følgende:

www.demoshop.dk
www.restlageret.com
www.restlageret.dk

Der er ikke noget p.t. men det kan betale sig at holde øje...!

/Henrik!

Fra : Henrik V!

Dato : 26-11-01 09:40

Nåhhh ja, så er der jo også