Asus P3B-F og mig :o((
Fra : Kim Hansen

Dato : 22-11-01 02:48

Hej !!

Jeg prøvede igår at installere WinXP Pro på Kærestens PC men den "låste"
midt i det hele og jeg var nød til at resette, jeg prøvede igen men det
samme skete.
Jeg opdaterede så bios fra 1003.a til den nyeste jeg kunne finde 1006, men
det samme skete igen den "låste" i installationen igen samme sted, så jeg
droppede WinXp igen.
Da jeg så smed den "gamle" HD i igen med Win98 og startede op så låste
Win98SE så snart jeg prøver at foretage mig noget, så jeg tænkte at Win98se
nok ikke kunne li´ at bios'n var blevet opdateret så jeg formaterede C: og
ville lægge Win98se ind igen, men nu låste Win98se også under installationen
:(((
Jeg har prøvet med den gamle bios(1003.a) igen uden at det hjalp, jeg har
skiftet grafikkortet ud og fjernet lydkort mm. uden at det hjælper er der
nogen her der har en ide til hvad der kan være galt?

Mvh.Kim

Fra : Butch

Dato : 22-11-01 06:25

"Kim Hansen" <kim@translator-lykke.dk> wrote in message
> [...]
> skiftet grafikkortet ud og fjernet lydkort mm. uden at det hjælper er der
> nogen her der har en ide til hvad der kan være galt?

Hej
DEt kan være at du skal slå "virus beskyttelse" fra i biosen. Den låser boot
sektoren på din harddisk. Når så installations programmet forsøger at skrive
til den, låser systemet.

/Butch