Opgradering af CPU på IWill XA100 Plus ??
Fra : Sune

Dato : 19-11-01 08:49

Hey NG,

Er der nogen der har erfaringer med subj ? Jf. IWill's hjemmeside kan den
kun kører op til 500 MHz K6-2. Gider IWill bare ikke at afprøve andre
CPU'er eller er der noget om snakken ?

Mvh,

Sune

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 19-11-01 10:30

Sune wrote:

<snip>
> Er der nogen der har erfaringer med subj ? Jf. IWill's hjemmeside kan den
> kun kører op til 500 MHz K6-2. Gider IWill bare ikke at afprøve andre
> CPU'er eller er der noget om snakken ?
<snip>

Iwill har for mange (læs=2) år siden placeret XA-100+ i
"Legacy"-kategorien, det vil sige at der ikke længere gøres noget som helst
ved dokumentation eller BIOS. Selv har jeg haft en 500'er kørende ved 550 i
det board, og skulle du kunne skaffe en K6-3 burde den også virke.

MVH

Thomas A. Frederiksen
--
<Geekcode> Version: 3.12