KG7 Ram * 4 virket det ?
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 15-11-01 17:11

Jeg fik at vide hos forhandleren at KG7 ikke kan køre med alm ddr ram så som
samsung hvis man bruger alle 4 ram slot skal det være ecc ram.
Passer dette ? Venligst Glenn.

Fra : Tommy Helgevold

Dato : 15-11-01 22:17

"Glenn Hagedorn" <glennhagedorn@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg fik at vide hos forhandleren at KG7 ikke kan køre med alm ddr ram så
som
> samsung hvis man bruger alle 4 ram slot skal det være ecc ram.
> Passer dette ? Venligst Glenn.

Vel - noe er der ihvertfald i det - Greg Hess fra www.3dluvr.com siger
at man kun kan bruge 2 klodser Non-registered og vil man have
mer en 512 mb fordelt på 4 sokler skal man have registered ram.
Det er sikkert riktig nok for jeg var nødt til at bytte mine 256mb ddr
klodser
ind til 2 x 512 mb klodser....1 gb uden problemer....men jeg bliver nødt
til at skifte alt til Registered-ram dersom jeg vil have de restrerende
sokler
fyldt.

Sådan er det bare :o/
Tommy Helgevold
http://www.qsl.net/oz4kid

Fra : Henrik V!

Dato : 16-11-01 10:23

Jepz... Den er god nok... Men det skal vist bare være registreret...
Forskellen er at der på registreret ram frem for almindeligt sidder en
buffer, sådan at klodserne ikke belaster bussen, hvorved man kan køre med
flere klodser....

/Henrik - der tror det bliver et KR7A, der skal afløse det trofaste BH6...

Fra : bipboop

Dato : 18-11-01 02:27

Du har helt ret.