Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Error problem i IE 6.0
Fra :

Dato : 27-11-01 22:11

Hej !

Når jeg går ind på nogen bestemte sider så kommer der en boks op på skærmen
2 gang lige efter hinanden.

Billede af boksen er i RE:error problem i IE 6,0 altså næste post .

Hvad kan være problemet??

Mvh

Jan

Fra :

Dato : 27-11-01 22:14

Hov , den vil sku ikke så det ligger i dk.binaer.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-11-01 22:51

Tue, 27 Nov 2001 22:14:24 +0100, skrev "=þ" <jan-v@tdcadsl.dk>:

>Hov , den vil sku ikke så det ligger i dk.binaer.

Naturligvis, binære filer er kun tilladt i binære grupper.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra :

Dato : 28-11-01 11:03

> Naturligvis, binære filer er kun tilladt i binære grupper.

Ok, har du så en løsning på mit problem??

Mvh

Ja

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-11-01 11:32

Wed, 28 Nov 2001 11:02:58 +0100, skrev "=þ" <jan-v@tdcadsl.dk>:

>Ok, har du så en løsning på mit problem?

Måske, hvis du postede en message-id til dit indlæg
inews:dk.binaer, jeg har ikke lyst til at hente et par hundrede
indlæg for finde den.
(Message-id ser du i headeren [Ctrl] + [F3] til indlægget med den
binære fil).

Men ellers må du vel kunne skrive, hvad fejlmeddelelsen siger.
--

Fra :

Dato : 28-11-01 15:42

Jeg håber det er dette du mener
<3c04024f$0$219$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-11-01 21:00

Wed, 28 Nov 2001 15:41:39 +0100, skrev "=þ" <jan-v@tdcadsl.dk>:

>Jeg håber det er dette du mener
><3c04024f$0$219$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

Ja, de sider du er inde på har en javascriptfejl.

Du har sikkert Office 2000/XP på maskinen som default installerer
en Debug machine, som du i praksis ikke kan bruge til noget.

Prøv at finde den og slet den, kan desværre ikke huske, hvor den
er.

Lidt efter hvilken Windows du har, prøv at gå i start => kør =>
msconfig => start og se om den er der, fjern så fluebenet.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra :

Dato : 29-11-01 07:33

Ok, nu har jeg gjort det, nu må vi se om det virker.

--
Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-11-01 07:40

Thu, 29 Nov 2001 07:32:37 +0100, skrev "=þ" <jan-v@tdcadsl.dk>:

>Ok, nu har jeg gjort det, nu må vi se om det virker.

Vil du ikke godt læse

<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> samt min
signatur og helst følge det.