Preload med statusbar
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 27-11-01 21:28

På cut'n'paste javascript <http://www.infohiway.com/javascript/> var der et
preload-script, der cachede en række billeder og redirectede til en ny side,
når dette var sket. Mens scriptede loadede billederne, blev der vist en
statusbar.

Ovenstående side er tilsyneladende lukket, og jeg vil derfor sætte pris på,
hvis der er nogen, som ligger inde med det pågældende script, der vil poste
det her eller sende det til mig.

/pft

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-11-01 21:53

27 Nov 2001 20:28:12 GMT, skrev "Kasper Damkjær"
<usenet@damkjaer.net>:

>Ovenstående side er tilsyneladende lukket, og jeg vil derfor sætte pris på,
>hvis der er nogen, som ligger inde med det pågældende script, der vil poste
>det her eller sende det til mig.

Jeg kender ikke ovennævnte script, men du kunne jo evt. prøve at
søge på
<http://www.google.com/search?hl=da&q=preload+javascript&btnG=Google-s%F8gning&lr=>
og se om det eller noget lign. er der.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Kim Jensen

Dato : 27-11-01 22:24

> [...]
side,
> når dette var sket. Mens scriptede loadede billederne, blev der vist en

Jeg lavede engang noget sådant i et "lege-projekt". Kig på

http://litewerx.homepage.dk/

og naps bare det i koden du vil....

("sitet" er for øvrigt aldrig lavet ordentligt færdigt, så spar mig for
nedladende kommentarer om fejl og mangler

Kim Jensen
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk

Fra : Christian Doeleman

Dato : 27-11-01 22:30

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev:
> [...]
side,
> når dette var sket. Mens scriptede loadede billederne, blev der vist en

Tag tidsmaskinen http://web.archive.org tilbage til oktober 2001 og find
scriptet:

http://web.archive.org/web/20010428075100/www.infohiway.com/javascript/statu
s/script2.htm
http://web.archive.org/web/20010428075100/http://www.infohiway.com/javascrip
t/status/preload2.txt

Håber du kan bruge det!

Med venlig hilsen
Christian Doeleman

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 28-11-01 09:56

Christian Doeleman skrev: (messageID: <news:9u10mf$4fu$1@sunsite.dk>)

> Tag tidsmaskinen http://web.archive.org tilbage til oktober 2001 og
> find scriptet:

Den kendte jeg ikke - ganske fikst :)

Det viser sig dog, at cut'n'paste javascript nu hedder Dynamic Drive, og bor
på <http://www.dynamicdrive.com/> så helt væk var de alligevel ikke.

Anyway, jeg fandt hvad jeg skulle bruge - tak til Jer...

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net