Søger beskrivelser til nogle metatags...
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 27-11-01 07:22

Jeg har lavet disse metatags på www.metamaten.dk:
Jeg har lavet flere, men jeg vil godt vide hvad forskellen er på dem.
Disse står der jo DC. på under NAME.

<META NAME="DC.Title" CONTENT="StartLinket.dk">
<META NAME="DC.Description" CONTENT="Portal for voksne og nye pc brugere.
Artikler, banner bytte, topliste, downloads, webmail, debat, nyheder,
multisøgemaskine, linkindex, vejret og den berømte quick menu">
<META NAME="DC.Subject" CONTENT="links, sjov, spil, windows, tips, forum,
mail, reklame, webmaster, penge, tjen, promotion, besøg, programmer, nye,
gratis, dansk, danmark, star, way, online, dk, i, sms, edb, it, pc, bruger,
ung, portal, startside, artikler, banner, byt, topliste, download, mail,
debat, nyheder, søg, index, vejr, quick">
<META NAME="DC.Creator" CONTENT="Jørgensen, Morten">
<META NAME="DC.Contributor" CONTENT="Jørgensen, Morten">
<META NAME="DC.Rights" CONTENT="CopyRight © StarWay Online 2001-2002. All
rights reserved">
<META NAME="DC.Identifier" CONTENT=http://hairboy.adsl.dk/starwayonline>
<META NAME="DC.Publisher" CONTENT="StartLinket.dk">
<META NAME="DC.Date" SCHEME="ISO8601" CONTENT="2001-08-01">
<META NAME="DC.Language" scheme="NISOZ39.50" CONTENT="dan">
<META NAME="DC.Type" CONTENT="Text">
<META NAME="DC.Format" SCHEME="MIME" CONTENT="text/html">
<LINK REL="schema.dc" HREF="http://purl.org/metadata/dublin_core_elements">

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
http://hairboy.adsl.dk/starwayonline