ADOtables og MSSQLserver
Fra : Peter Petersen

Dato : 26-11-01 23:26

Er der nogen der har erfaringer med at lave delphi apps op mod en sqlserver?

Når jeg prøver en ganske alm. Table.insert, udfylder data, og så en
Table.post får jeg følgende fejlmeddelelse:

Project Project1.exe raised exception class EOleException with message
'multible-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status
value, if available. No work was done'.

programmet opfører sig så som om indsættelsen er blevet annuleret, men
posten en i virkeligheden fint blevet gemt af sqlserveren....

Nogen der har en forklaring?

M.v.h.

Peter

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 28-11-01 15:17

hej der....

jeg har postet maser af data i MS-SQL-DB'er....... uden problemer.... baade i
D5, og D6....

/FB

Fra : Peter Petersen

Dato : 29-11-01 10:56

nogen ide om, hvad problemet kan være, eller hvad fejlmeddelelsen skal
forestille at indikere?