HP Multifunktion.
Fra : Jens Petersen

Dato : 26-11-01 21:07

Hej.

Jeg påtænker at købe en HP printer/scanner og har set en PSC 750 til
2299,-

Er den pengene værd, eller skal jeg kaste mig over en af de andre HP
modeller?

Pladsen på bordet og et lille behov for skanning/printning bestemmer
at det skal være en kombiløsning.

--
Jens

And now, a brief musical interlude

Fra : Morten

Dato : 27-11-01 17:20

> Jeg påtænker at købe en HP printer/scanner og har set en PSC 750 til
> Er den pengene værd, eller skal jeg kaste mig over en af de andre HP
> modeller?

Kig i PC-Pro nr. 11/2001 for en test af maskinen.
http://www.itsvar.dk/artikler/artikel_info.asp?artikel_id=3253&soegeord=psc

I Privat Computer 12/2001 er der en test af bl.a. PSC 950.

Mvh.
Morten

Fra : Jens Petersen

Dato : 27-11-01 18:32

On Tue, 27 Nov 2001 17:20:16 +0100, "Morten" <morten789@hotmail.com>
wrote:

>Kig i PC-Pro nr. 11/2001 for en test af maskinen.
>http://www.itsvar.dk/artikler/artikel_info.asp?artikel_id=3253&soegeord=psc
>
>I Privat Computer 12/2001 er der en test af bl.a. PSC 950.

Jeg fandt flere anmeldelser af 750'eren på nettet, men det jeg var ude
efter var personlige erfaringer.

Såvidt jeg forstod var det eneste problem at man skal hente nyere
drivere til Win2k, og det finder jeg nok ud af.

--
Jens

Eighty percent of all people consider themselves to be above average drivers.