Måske lidt underligt spørgsmål?
Fra : Quarter

Dato : 26-11-01 16:35

Hej.

Jeg købte for noget tid siden en 512 mb ram blok, men kunne ikke bruge den
alligevel.

I mellemtiden er varen så steget med 200 kroner, hvilket vil sige at den
vare jeg sidder med er mere værd.

Er der nogen af jer derude, der har erfaringer med fortrydelsesret på
sådanne køb? Får man differencen tilbage også, eller er det kun det beløb
man har betalt for varen?

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-11-01 16:44

Du returnerer varen til den pris du har købt den.

Det ville jo heller ikke gå den anden vej rundt. hvis f.eks du vill
returnere noget du ikke havde brugt (forudsat du havde returet og firmaet
sagde "desværre du for 500 kr mindre for varen er faldet i pris"

Men du kan måske sælge den privat og score lidt penge på den måde.

Michael

Fra : Quarter

Dato : 26-11-01 16:46

tak for de bramfri svar...man kan sgu regne med rent mel fra posen fra
jer...

lol...

tror jeg vil prøve at sælge den privat så...så slipper jeg også for porto
frem og tilbage...det koster i sig selv en bondegård...

Fra : Michael Petersen

Dato : 27-11-01 09:50

> [...]
>
> tror jeg vil prøve at sælge den privat så...så slipper jeg også for porto
> frem og tilbage...det koster i sig selv en bondegård...

Det var så lidt . Herinde skal man jo heldigvis ikke lefle for nogen så man
kan tale rent ud af posen

mvh

Michael

p.s. hvad er det for en klods og hvad skal du have for den ?

fut d.m.p.e

Fra : MKE

Dato : 26-11-01 16:41

"Quarter" <flintendeligeglad@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen af jer derude, der har erfaringer med fortrydelsesret på
> sådanne køb? Får man differencen tilbage også, eller er det kun det beløb

Tja, hvad tror du selv...!?

Hvad ville du gøre?

MKE