Langsom forbindelse fra Win2K til Win98/ME
Fra : Søren Løbner

Dato : 26-11-01 12:54

Når jeg prøver at forbinde til en anden computer på et lille hus-LAN og den
com kører Win98/ME (jeg kører Win2k) går det 3 lange og 3 brede før jeg
endelig kan se de resurcer den har delt, men derefter kører det som det
skal, det er kun det med at forbinde/se resurcer der volder problemer

Nogen med en løsning??

--
Søren Løbner
Mailto: soren@lobner.dk

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 26-11-01 13:34

Problemet er at når du "connecter" til en anden windows PC så undersøger du
først scheduled tasks på den maskine - Jeg ved det lyder helt hul i hovedet
men det er ikke destromindre sandt !

Der findes en nøgle i registreringsdatabasen der skal ændres - derefter
tager det kun 2 sec. at få forbindelse til en resource.

Kan desværre ikke huske hvad nøglen hedder - men kig evt. her
www.tweak3d.net eller her www.tweaktown.com

U.

Fra : Søren Løbner

Dato : 26-11-01 16:11

> Kan desværre ikke huske hvad nøglen hedder - men kig evt. her
> www.tweak3d.net eller her www.tweaktown.com

Kunne desværre ikke finde noget derinde....

Andre som evt. kan huske den string/nøgle???

Søren Løbner
Mailto: soren@lobner.dk