Tilslutning til TV ? Hvordan
Fra : noname99dk

Dato : 26-11-01 10:58

Jeg har et G-force grafikkort med tv out.

Jeg kan godt sætte et s-vhs til tv et og få billedet over, men hvad med lyd
når der kun er en udgang på grafikkortet (clinch stik ??) og to på mit tv
(højre - venste) ?

Hvad slags kabel skal jeg købe og hvor er det billigst ?

mvh
Noname

Fra : carsten JvT

Dato : 26-11-01 11:29

Lyden skal du tage fra line out på dit lydkort.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 26-11-01 12:49

> [...]
> (højre - venste) ?
>
> Hvad slags kabel skal jeg købe og hvor er det billigst ?

Hej

Jeg købte mit her:

http://www.cableconnection.dk/

Det kabel du (måske) skal bruge: PC DVD S-Video kabel (S-Video, MiniJack ->
Scart) koster 130,- for 5 meter.

mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 750 vitser!!!)