helt fra bunden
Fra : Martin

Dato : 25-11-01 22:04

hej.

jeg har fået et tip om denne gruppe og vil lige se om i kan hjælpe.
jeg interresere mig meget for flash 5, men jeg kan ikke rigtig komme igang,
jeg vil høre om hvordan man kommer igang, hvilket udstyr skal man bruge,
feks for at slå det sammen med en hjemmeside osv. jeg står på helt bar
bund, så jeg håber der er nogen der vil hjælpe

-Martin- freaksy@mail1.stofanet.dk

Fra : Michael Peo

Dato : 26-11-01 12:52

Martin wrote:
: jeg interresere mig meget for flash 5, men jeg kan ikke rigtig komme igang...

Hvis du er helt grøn og ikke rigtigt kan komme i sving med Flash, så start med at kigge på de ex. der følger
med Flash. Der er nogle gode ex. og tutorials, som giver den grundlæggende forståelse for hvordan programmet
er opbygget.

/peo

Fra : mat

Dato : 26-11-01 13:25

Her er et par links at komme igang med:

http://www.flashkit.com (en af de største af slagsen)
http://www.designsbymark.com (gode begyndertutorials)
http://www.were-here.com (mmmmmhh)

Du skal ikke bruge ekstra udstyr for at sætte flash ind i et html-doc, det kan
flash helt selv generere koden til......

good luck, and keep flashing

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : T Elkjaer

Dato : 28-11-01 10:06

Hej Martin
Det nemmeste er nok at starte med en ordentlig omgang tutorials.
Der er et opslag fra den 19-11 med flash tutorials.

Der er ikke en fast opskrift på hvilke programmer man skal bruge udover
flash, det er muligt at lave flotte og velfungerende sites kun ved brug af
flash.

Hvis du stadig føler at du er helt på bar bund så post igen.

T Nielsen