Pleass Hjælp Ingen signal med 2 Bip Lød???
Fra : Le Huy

Dato : 25-11-01 21:07

Hi alle sammen!

Hver gang jeg starter min pc op, og hvis der kommer 2 BEEP lyd, kan jeg med
det samme konstatere, at min MONITOR ingen Signal fra PC får.

Men ligeså snart der kommer Kun 1 beep-lyd, kan monitoren modtager signale..

Men det sker meget oftest, at de 2 beep-lyd kommer ved opstart pc og
bevirker derfor ingen signal/billede på skærmen..Det er jeg meget
irriterende og træt af et ..dammmm

Som følge af problemmet tog jeg mit lydkort og tv-kort for at afprøve, at
de ikke var dem, der laver ravage til problemmet..Men akk, problemmet var
stadigvæk der med INGEN SIGNAL....

KonKlusion:: det må kun være mit grafik-kort eller mothertbord, der er årsag
til problemmet, ELLER HVAD?????????????

Troede min konklusion holder stik, og jeres besvarelse fra mit foregående
indlæg til dette problem var rigtige, Men desværre er Problemmet
stadigvæk...

Næste skridt byttede jeg denne gang med min venners ram og grafik kort, hvor
mine ram og mit grafik kort sættes ind i hans pc og havde den
forventning/forhåbning, problemmet skulle dukkes op...Men akkk, Der var
INGEN PROBLEMMET..HANS PC kunne starte op med mine RAM OG GRAFIK-KORT I HANS
PC...

OGSÅ selvom jeg tog HANS RAM OG GRAFIKKORT I MIN PC, Kunne min skærm modtage
signal fra PC.....D.V.S MINE RAMSOKLER fejlfrit, eller hvad?? HULK HULK..
Jeg er MEGET FORTVIVLET, ved ikke hvad jeg skal gøre med mi problem...Har
test alt HARDWARE-ENHEDER, BORTSET FRA MOTHERBORD og STRØMFORSYNING( om den
kan leverer strøm nok til min pc-enheder).??...

Hvad skal jeg gøre vennerr????huhuhuhuhuuuuuuuu((((

overvejer kraftigt send på værkstedet.....

Vil gerne høre jers mening i tilfælde sæt min pc på værkstedet---> Skal det
være, der hvor jeg har købt mine hardware-enheder?????? Ulempe er,
værkstedet(forhandler SHG) ligger i ARHUS, og jeg bor i ALBORG. træls skal
køre til arhus...

ELLER SKAL JEG BARE SÆTTE pc HOS en almindelig PC-FORHANDLERs værkstedet??
HVAD SYNES I????? Hjællpppp

Dammm, jeg er på bar bunddddd....huhuhu.. håb I vil hjælpe mig.

På forhånd tak

Min pc-konfiguration::::: Grafik-kort. Asus geforce 2 32 MB DELUX
LYDKORT SoundBlast Live Platinium 5.1
Tv- Tunerkort Hauppage med radio og text
Motherbord ABIT K7A- RAID
DVD 16X DVD PIONER 16O5
BRÆNDER PLEXTOR 16X
DIGIdOC == TEMPERATUR følelse