problem med apache
Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 25-11-01 20:16

Hejsa

Jeg har et lille problem... jeg kan dælme ikke huske hvordan jeg får apache
til at vise index.php/index.html/index.htm som default, hvis man bare
skriver f.eks. http://www.domæne.dk...

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 25-11-01 20:20

On Sun, 25 Nov 2001 20:16:14 +0100, "Thomas D. Kryger"
<thomas@akvariet.dk> wrote:

>Jeg har et lille problem... jeg kan dælme ikke huske hvordan jeg får apache
>til at vise index.php/index.html/index.htm som default, hvis man bare
>skriver f.eks. http://www.domæne.dk...

Du kan søge i httpd.conf efter "index." - så burde du finde det.

Alternativt: Søg efter DirectoryIndex

--
- Peter Brodersen

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 25-11-01 21:17

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> wrote in message

> Du kan søge i httpd.conf efter "index." - så burde du finde det.
>
> Alternativt: Søg efter DirectoryIndex
>
> --
> - Peter Brodersen
Mange tak!