2 computere i netværk - Hjerterfri ;-)
Fra : Leif Poulsen

Dato : 25-11-01 20:09

Jeg har 2 computere der er forbundet via 2 netkort og et cross-overkabel.

Dette virker fint når sønnike og jeg spiller f.eks Age of empire, Red Alert
2 osv.

Jeg kan også forbinde dem i stifinder så jeg har kontakt til hverandre.

Men nu ville datteren spille hjerterfri i netværk, men det kunne jeg
underligt nok ikke få til at fungere.

Er der nogen der har nogle gode tips.

På forhånd tak

Leif

Fra : Steen Suder

Dato : 25-11-01 21:25

Leif Poulsen wrote:

> [...]
>
> Jeg kan også forbinde dem i stifinder så jeg har kontakt til hverandre.
>
> Men nu ville datteren spille hjerterfri i netværk, men det kunne jeg

Jeg mener at kunne genkalde et eller andet gammelt rygte om at der skal
være NetBeui på... prøv dét.

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running

Fra : Appendix123

Dato : 26-11-01 09:20

Helt rigtigt!
MS har valgt at bruge NetBeui til Hjerterfri... så er der da noget denne
protokol kan bruges til...

--
/appendix123
appendix123@hotmail.com

Fra : Leif Poulsen

Dato : 27-11-01 19:07

> Helt rigtigt!
> MS har valgt at bruge NetBeui til Hjerterfri... så er der da noget denne
> protokol kan bruges til...

Hvor er det skønt )

Det virker jo nu !!

Så blev jeg så klog )