Medion bærbar
Fra : Crilles Bak Rasmusse~

Dato : 25-11-01 17:19

Jeg sidder her med et af weekendens tilbudsaviser og kigger på et tilbud på
en af Medions bærbare, med følgende specs:
PIII, 1,1GHz
256MB Ram
20GB Harddisk
8xDVD-drev
14" TFT skærm
10/100Mb netkort
56k modem
floppydrev

Hertil kommer windows XP og MS works, og hele molevitten koster kr. 13.767,-

Alt i alt synes jeg det ligner et tilbud man ikke kan sige nej til, hvis man
er på jagt efter en bærbar til under kr. 15.000,-, men er der nogen der har
arfaringer med Medions bærbare - kan de holde, larmer de, eller hvad er der
af ulemper og fordele ved dem. Umidelbart slår det mig at grafikkortet ikke
er nærmere specificeret (leder tænker hen på delt system RAM og dne slags
ting....), og så har jeg bemærket at TV-out er composit og ikke S-vhs,
hvilket iøvrigt er et mindre problem.

Men hvad har I af erfaringer?

Mvh.

Crilles

Fra : testpersonen

Dato : 25-11-01 18:35

"Crilles Bak Rasmussen" <crilles@worldonline.dk> wrote in message
> [...]

> 56k modem
> floppydrev
>
> Hertil kommer windows XP og MS works, og hele molevitten koster kr.

Jeg har selv den fra ALDI.. som var en 1Ghz.. og ellers de samme dele.. dog
med Svhs tv out...
Det eneste jeg har af problemer er at den engang i mellem fryser i noget
tid... men kommer tilbage..
ellers intet.. den larmer meget lidt og når den larmer mest er det i kort
tid mens blæseren kører...

Testpersonen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-11-01 13:55

"Crilles Bak Rasmussen" <crilles@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> 56k modem
> floppydrev
>
> Hertil kommer windows XP og MS works, og hele molevitten koster kr.

Er det ikke den man kunne se i aviserne i går til "kun" kr.12999,- hos
Fredgård ?

Claus