Papir til Canon S800 printer
Fra : Jørgen Lyng

Dato : 25-11-01 14:34

Jeg har investeret i en Canon S800 farveprinter, men kan ikke finde
papiret som de fleste anbefaler til den. Papiret hedder Canon Photo
Paper Pro, og skulle kunne fås i A4 formatet, men indtil videre har
jeg kun prøvet papiret i lille format, det som fulgte med printeren.

Nogen bud på hvor papiret kan købes i Århus, eller andre byer?

Jørgen Lyng
(uden z)

Fra : Karsten Olesen

Dato : 25-11-01 16:11

"Jørgen Lyng" <jlyng@ziname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kun prøvet papiret i lille format, det som fulgte med printeren.
>
> Nogen bud på hvor papiret kan købes i Århus, eller andre byer?
********************

Det kan ikke betale sig at køre langt efter lige dêt papir,
da alt fotopapir er godt og "kompatibelt" med Canon.

Fra : Jørgen Lyng

Dato : 25-11-01 18:09

Karsten Olesen skrev:

>********************
>
>Det kan ikke betale sig at køre langt efter lige dêt papir,
>da alt fotopapir er godt og "kompatibelt" med Canon.

Passer ikke. Jeg har et billede af en rød rose som gjorde sig
fremragende på Canon's eget papir. Jeg har så fundet ud af TDK Glossy
også gør sig godt med min printer, men ved billedet af den røde rose
går det galt.

Desuden har jeg fulgt debatten på www.dpreview.com og her er masser af
S800 ejere kommet frem til den konklussion at skal det være krævende
skal det være Canon's eget papir.

Jørgen Lyng
(uden z)

Fra : Karsten Olesen

Dato : 25-11-01 18:18

> Desuden har jeg fulgt debatten på www.dpreview.com og her er masser af
> S800 ejere kommet frem til den konklussion at skal det være krævende
> skal det være Canon's eget papir.
***************

Skal det være krævende, så skal det være HP..

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 25-11-01 18:16

Jørgen Lyng <jlyng@ziname.com> skrev:

> Nogen bud på hvor papiret kan købes i Århus, eller andre byer?

Jeg køber kun Canon papir og det køber jeg hos den lokale Expert.
Gå ind på Canons hjemmeside, find numrene på det papir du skal bruge.
Gå ud på www.edbpriser.dk og find de bedste priser og bestil det til
næsten samme lave pris hos Expert.

Og lad for guds skyld være med at købe uoriginalt papir, det er spild
af god blæk!

--
Rasmus S-600 ejer. B-)

Fra : Karsten Olesen

Dato : 25-11-01 19:46

"Rasmus A. Nielsen" <rasmus@bbservice.dk> skrev i en meddelelse

> Og lad for guds skyld være med at købe uoriginalt papir, det er spild
> af god blæk!
********************

Vrøvl.

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 25-11-01 21:56

Karsten Olesen <gakke@email.dk> skrev:

> Vrøvl.

Nej det er faktum!

Jeg har nu prøver flere typer
wannabee-kvali-egnet-til-alle-type-inkjet-printere-papir og intet af
det, har kunnet slå Canons eget Papir på andet en udtalelserne på
kartonerne.
Canons papir er sjovt nok også billigst i langt de fleste tilfælde, så
vrøvl er det helt bestemt ikke.

Men vrøvl er det et besvare et indlæg med et enkelt ord, uden at
forklare sig nærmere.

--
Rasmus

Fra : Gimmer

Dato : 27-11-01 00:08

hmmm... Jeg bruger EPSONS papir til selv somme printer, det virker fint...
jeg vil endda sige det virker bedre en conon's eget (det jeg fik med i
"pakken" da jeg købte svinet)

Prøv det prøv det!

vh gimmer

Fra : Karsten Olesen

Dato : 27-11-01 20:20

"Gimmer" <gimmer@cool.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

*************

Næppe.

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 28-11-01 12:46

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev:

> Næppe.

Velkommen *PLONK*

--
Rasmus

Fra : Gimmer

Dato : 28-11-01 13:38

nu er du squ da for dum! (Karsten Olesen)
smag er en realativ størrelse så du kan da ikke sige hvad jeg mener!
eller kan du? for så vil jeg da godt lige vide hvad jeg mener om:
1) Krigen imod BIN LADEN
2) Julen
3) DÅRLIGE SVAR i NG's
osv...

det har jeg nemlig ikke helt tages stilling til (så vidt jeg ved)

venlig hilsen Gimmer

Fra : Karsten Olesen

Dato : 29-11-01 21:24

> [...]
> 3) DÅRLIGE SVAR i NG's
> osv...
>
> det har jeg nemlig ikke helt tages stilling til (så vidt jeg ved)

*********************

Du har vidst ikke taget stillig tl særlig meget her i livet.
Og da slet ikke til hvilken printerfabrikat der er førende
mht. kvalitet, feeling og fotorealisme.

MVH

Fra : Karsten Olesen

Dato : 29-11-01 21:22

"Rasmus A. Nielsen" <rasmus@bbservive.dk> skrev i en meddelelse

> Velkommen *PLONK*
>

> --
> Rasmus
At du gider bruge tid på at vise dine evner med et kill-filter....
Godt gået.

MVH