Lexmark Z52/ Printer Pooling
Fra : WormMan

Dato : 25-11-01 13:47

Hejsa

Jeg har en Lexmark z52 printer sat til i Windows XP, hvor Lexmark's software
siger jeg skal sætte "Enable Printer Pooling" til. Men det kan jeg ikke da
det felt ikke kan markeres. Også virker printeren bare ikke rigtig. Men
hvordan får jeg sat det til, vil jeg meget gerne vide. Det skal også lige
siges at printeren kører igennem en CANON BJC-2100, og der fra til pc'en.

På forhånd tak

Peter

Fra : Leif Pedersen

Dato : 25-11-01 19:34

"WormMan" <pclausen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siges at printeren kører igennem en CANON BJC-2100, og der fra til pc'en.

Hej
Jeg har selv lige købt en, men kan ikke installere den, får til sidst en
fejlmeddelse på Engelsk
Jeg hat på LPT1 en skanner
LPT2 HP 600 printer
begge sat på med parralel kabel
Hvordan skal jeg så installere Lexmark 52 når den bliver sat på en USB port,
det er første gang jeg skal installere noget på en USB port.
Hvordan er den korrekte fremgangsmåde til installering?
Hvilken port skal Lexmarken blive sat til?

På forhånd tak

Leif Pedersen

leif-pedersen@mail1.stofanet.dk

Fra : Leif Pedersen

Dato : 25-11-01 19:54

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 25-11-01 22:14

"Leif Pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>Hvordan er den korrekte fremgangsmåde til installering?
>Hvilken port skal Lexmarken blive sat til?

Den skal på en af USB-portene i computeren.

PS: LexMark laver nogle af jordens ringeste drivere (imho), så hent
straks en ny driver fra deres homepage, og prøv med den istedet for
den medfølgende cd.
--
Rasmus Waehrens

Fra : WormMan

Dato : 26-11-01 13:55

Det har jeg prøvet at hente fra deres hjemmeside men samme gang møg, og ja
det er nogle latterlige drivere.

Fra : Leif Pedersen

Dato : 27-11-01 18:53

Jeg fik min til at virke nu, med en ny driver, problemet var at min USB,
ikke var tilføjet i BIOS, den stod til disanable.
Men nu har jeg problemer med scanneren på LPT1, selv om jeg prøver at slette
den restarter computeren, men sletter ikke scanneren.

Hilsen
Leif