Andre Nyhedsservere
Fra : tonny jensen

Dato : 24-11-01 16:56

Hej N.G.
Jeg læser med stor interesse denne n.g., men vil da gerne vide om der ikke
er andre n.g.servere om fiskeri / både.
Er der nogle her i gruppen der har nogle ideer om ovenstående servere vil
jeg modtage dem med kyshånd.
Med venlig hilsen
Tonny

Fra : Simon...

Dato : 24-11-01 18:02

jeg tror ikke der lgiefrem er servere med det, men der er måske et par
udenlandske grupper, jeg kiggede lige men kunne ikke finde nogen desværre,
men du kan jo selv tage et tættere kig på det :)
mvh.Simon

Fra : Jesper Hansen

Dato : 24-11-01 19:53

prøv en gruppesøgning (fanebladet "grupper") på www.google.com

Jesper

Fra : Finn Jensen

Dato : 24-11-01 20:16

> [...]
> er andre n.g.servere om fiskeri / både.
> Er der nogle her i gruppen der har nogle ideer om ovenstående servere vil

Mener du ikke nyhedsgrupper ?.

Gå ind under Nyhedsgrupper i din OE og søg efter : "fisk" og "fishing". Så
finder du et hav af grupper om fiskeri.
Ellers ligger der lidt i diverse *.misc. grupper

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : JD

Dato : 25-11-01 09:10

> "tonny jensen" skrev i en meddelelse

Hej
Du kunne jo prøve følgende NG's :
swenet.fritid.sportfiske
alt.fishing
alt.binariees.pictures.fishing
alt.flyfishing

mvh
jakob

Fra : Finn Nielsen

Dato : 27-11-01 19:18

Hej Tonny

På Nordjydsk Havørredfiskeri som du finder på adressen
www.seatroutfishing.dk finder du blandt mange spændende ting vores Forum,
hvor der diskuteres flere spændende emner
God fornøjelse
Finn