Start-probelmer
Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 24-11-01 15:04

Jeg har en amd1000mhz proccessor på et soltek mb (sl75-kav-x) og her er
problemet........

Når jeg skal tænde maskinen så starter den op og finder alle min ram men så
stopper den...

Jeg ressetter så dør den

Jeg ressetter ig og så starter den som den skal !!!

Hvad fanden kan der været galt kom fra den ene dag til den anden. ????

Hilsen jesper

Fra : Madsen

Dato : 24-11-01 16:52

On Sat, 24 Nov 2001 15:04:26 +0100, "Jesper Lauridsen" <jnl@email.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg ressetter ig og så starter den som den skal !!!
>
>Hvad fanden kan der været galt kom fra den ene dag til den anden. ????

Hej

Jeg har haft et lignende problem efter at have pillet
lidt for meget i BIOS'en.
Løsningen var at resette BIOS'en så maskinen
starter op med sine grundindstillinger. Hvis du kan
komme ind i BIOS, så gør det der. Dør den inden,
så brug "Clear CMOS" jumperen på bundkortet

Mvh Madsen