SR1 opdatering ??
Fra : Erik Isager

Dato : 23-11-01 20:58

Hej !

Jeg har i ng access set, at hvis der er problemer med formatet i rapporter
(hvis man ændrer margner) så kan den finde på at gå tilbage til standart
margner, dette problem kunne løses ved at instal. SR1

dette er forsøgt, og jeg mener operationen lykkedes!! men kort efter jeg
åbner en Access DB eller et Word dok. så lukkes programmet.

Outlook må jeg heller ikke se

til syneladende virker outlook Expres

jeg bruger Win 95
og off2000

Hvad gør jeg nu ???

Erik Isager

Fra : ~Zilly ink~

Dato : 23-11-01 21:30

"Erik Isager" <e.i@fjern@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:9tm9mf$d2l$1@sunsite.dk...
> [...]
>så lukkes programmet.
>Outlook må jeg heller ikke se, til syneladende virker outlook Express

Hvis en officepakke er knækket vil en SR-1 opdatering
lukke programmet efter et par sekunder.
(f.eks. en GC6J3 product key??)

Hvis ikke dette er tilfældet, er en kontakt til Ms-Dk en mulighed for yderligere hjælp.

Der har været en del om dette tidligere i denne Ng.

--
Venligst / regards

Flemming Baumann
www.zillyink.dk
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"
NEWS: Fjern "nospam" efter @ i mailadressen!!

Fra : Erik Isager

Dato : 23-11-01 23:17

> [...]
yderligere hjælp.

> Der har været en del om dette tidligere i denne Ng.
---

Hvad betyder knækket ?

Erik Isager

Fra : Bøgen

Dato : 23-11-01 23:25

> Hvad betyder knækket ?

Piratversion.!

Hilsen

zillyink på arbejde

Fra : Erik Isager

Dato : 23-11-01 23:55

--
nå ! det gættede jeg også på !!

nem nu har jeg så forsøgt at slette denne SR1, uden større held !! så
slette jeg hele OFF 2000, for at begynde forfra ! men nej, efter :
Forbereder instl af office 2000, kommer der en fejl:
Fejl 2894. Intern fejl 2894

hvad betyder det ?

ligger der nogle filer hist og her der skal slettes, før jeg kan installere
igen, eller har jeg fået slettet noget jeg ikke skulle have slettet ??

Emnet har tidligere været oppe !!! jeg kan ikke lige finde dem! under
hvilket emne ???
Erik Isager

Fra : Bøgen

Dato : 24-11-01 00:12

> [...]
> slette jeg hele OFF 2000, for at begynde forfra ! men nej, efter :
> Forbereder instl af office 2000, kommer der en fejl:

Har du slettet fra kontrolpanel "tilføj/slet programmer, eller har du
slettet fra cd-rom??

Jeg mener at afinstallationen er komplet fra cd-rom!!

Reinstallation burde derefter være formsag.

flem

Fra : Erik Isager

Dato : 24-11-01 00:42

> [...]
> slettet fra cd-rom??
>
> Jeg mener at afinstallationen er komplet fra cd-rom!!
>
> Reinstallation burde derefter være formsag.

jeg slette fra tilføj/fjern for her var ved off 2000 tilføjet SR1 og det
var jo det jeg ville være sikke på at komme af med !

jeg komme jo ikke så langt hvis jeg sætte CD,en i, at jeg kan vælge det ene
eller det andet !

Erik Isager

Fra : Bøgen

Dato : 24-11-01 00:47

> jeg komme jo ikke så langt hvis jeg sætte CD,en i, at jeg kan vælge det
ene
> eller det andet !

* Sæt office 2000 cd-rom i drevet.
* vælg "afinstallation"
* gennemfør en komplet afinst.!!!
* genstart pc.
* installer office 2000 fra bunden af.
* vupti...du er oppe og køre.

Hvis det ikke er en piratversion burde du kunne
opdatere med div. SR´er.
Kontakt evt. Ms-Dk inden for hjælp, qua din erfaring med tidligere forsøg.

Hvis det er en knækket.....køb en rigtig version, eller
brug "Staroffice" som er et ganske udemærket officeprogram.....faktisk et
fortrinligt sådan!!!
Ydermere er "Staroffice" gratis i og med at det
ganske ofte er i et af computerbladene. Kan også downloades.

flem

Fra : Erik Isager

Dato : 24-11-01 14:37

> [...]
> fortrinligt sådan!!!
> Ydermere er "Staroffice" gratis i og med at det
> ganske ofte er i et af computerbladene. Kan også downloades.

Det lyder nemt !! men jeg må have slette noget jeg ikke skulle, jeg kan
ikke få lov til at instal .. !!
der komme en fejl (2427 tror jeg den hed) så jeg er tæt på at tage en ældre
(ghost kopi) ind !!
og så fortsætte fra dengang !

Erik Isager

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 24-11-01 15:54

Erik Isager <e.i@fjern@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> jeg kan ikke få lov til at instal .. !!
> der komme en fejl (2427 tror jeg den hed) så jeg er tæt på at

Hej Erik

Her er en besked som jeg har postet et par gange de sidste tid i
denne newgroup og i d.e.p.ms-office. Det kan være at den kan
hjælpe.

Dette er et velkjent problem. Årsaken er at MS Office blev
installert med en CD key som startet med GC6J3. Det er en
cracked pirat versjon av msoffice, og Microsoft la inn en spesiell
kode som deaktiverer programmene hvis man oppgraderer til
SR1 / SR1a. Du må ha en CD install kode som ikke starter med
GC6J3. Hvis du så ikke har det må du først avinstallere office,
deretter rense ut alt av Office rester slik det er beskrevet i
ariklen, og deretter legge inn MSO2K uten SR1 igjen.

Så kan du jo oppsøke den du kjøpte din Officepakke hos og
fortelle ham / henne et par sannhetsord, eller ....

Du finner en MS artikkel om løsningen her:

OFF2000: Program Quits Immediately After Starting When
SR-1/SR-1a Update Is Applied
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q255/5/03.ASP

To receive this article by e-mail send a request to
mshelp@microsoft.com and put Q255503 in the subject line.

PS. Det er svjh. 6 gang at jeg poster denne besked siden sommer
.
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen

Fra : Erik Isager

Dato : 26-11-01 00:54

> PS. Det er svjh. 6 gang at jeg poster denne besked siden sommer
> .
---

Skal vi gætte på det ikke er sidste gang ??

Problemet fik jeg løst ved at overskrive mit C-drev med en kopi jeg lavede
med "Ghost" som lå på mit D-drev, så er jeg ca 6 mdr tilbage i tiden,, med
det overlever jeg nok !

Tak for svarene !

--
Erik Isager