Handjobs
Fra : HandyMan

Dato : 23-11-01 20:11

Hej

Jeg synes det er enormt ophidsende at få den spillet af af en pige (hetero
handjob).

Jeg har fundet nogle steder på nettet, f.eks. "The Hetero Handjob Fan
Club!!!" ( http://www.phatforums.com/bobco/index.shtml ), hvor der er
billeder og video-clips.

Er der nogen af jer som ved hvor jeg kan få fat på handjob-videoer her i
Danmark ? Jeg kan godt bestille fra USA, men det tager lang tid og koster en
bondgård. Desuden aner jeg jo ikke om jeg overhovedet får hvad jeg har
bestilt.

Jeg har kigget lidt i forretninger og på nettet her i Danmark, men selv
butikker som reklamerer med at de har "alt" inden for sex, har altså ikke
den slags film.

Jeg hører gerne fra jer, hvis I ved noget.

Hilsen: HandyMan

Fra : chokmah

Dato : 23-11-01 20:44

"HandyMan" skrev d. 23-11-01 20:11 dette indlæg :

> Jeg hører gerne fra jer, hvis I ved noget.

hvis du kommer til Kbh eller bor her så gå ned i den porno video der
lforetning der ligger lige efter nørrebro rundel efter kvickly DE har
alt - det kan købes og lejes til fornuftige priser og derres film er
heller ikke kopi sikret såååååå.....
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Kat

Dato : 24-11-01 00:31

chokmah skrev:
> [...]
DE har
> alt - det kan købes og lejes til fornuftige priser og derres

Halløjsasa!
Du kommer til at rende forgæves så....
Den omtalte butik lukkede da for omkring 2-3 måneder siden. Så
med mindre at den er genåbnet med en anden ejer....??
Jeg fik vist også observeret et par indvandrere omkring
matriklen, inden jeg selv flyttede fra området, så det er nok
blevet til en kiosk eller en grønthandler.
Held og lykke med den forsatte jagt.
---
/kat
---
www.symbiose.subnet.dk
Fysisk og psykisk sundhed
Forkæl dig selv eller din nærmeste

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 24-11-01 03:16

On Sat, 24 Nov 2001 00:31:01 +0100, "Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk>
wrote:

>Halløjsasa!
>Du kommer til at rende forgæves så....
>Den omtalte butik lukkede da for omkring 2-3 måneder siden. Så
>med mindre at den er genåbnet med en anden ejer....??

Ja Deeeeeeeeeeeeet skal jeg ikke ku sige da jeg ikke har været der i
lidt over et år og tænk sig jeg mener sgu en da jeg ga 40 kr for at
blive medlem :)
Det er faktisk lidt en katastrofe .... fordi det var faktisk den enste
VIRKLEIGE porno video foretning jeg har set i DK - alt det andet ud
ind , det kan man jo hente på kanal 6 tv Kbh ellers trro jeg sgu
altid der er en reginoal porno kanal - men det er jo bare det sammen
og det sammen .....
altså så er der selvføligt kabine shoperne i Istedegade !
men der skal man se dem on the location - de sælger dem - men de
koster kassen , nu ved jeg ikke om alt hvad et handjop er at der er en
der spiller den af på en anden ?
men det næst bedste er well bare at kigge sig omkring i de binære film
alt grupper erotik - der er masser Porno film og man kan en da omkode
dem i et sådan format så de kan afspilles på ens dvd spiller når man
har brændt dem ned men det er bøvlet tror jeg ellers kan det jo ses på
pc skærmen sikert også en mac :)
hvis den ikke er for proppet og på mere ind 400 Mhz bærebare fra 333 i
fin kvalitet formoder jeg - efter som *almindelige* film konvetret til
avi går rent igenem

>Jeg fik vist også observeret et par indvandrere omkring
>matriklen, inden jeg selv flyttede fra området, så det er nok
>blevet til en kiosk eller en grønthandler.

Nå jamen det er da også lige hvad man står og mangler på nørrebrogade
skrot op af brugsen & 7/11 & Mac D :)
MvH
Bo

Fra : Matthias J.

Dato : 24-11-01 13:17

wrote:

>Halløjsasa!
>Du kommer til at rende forgæves så....

osse de to på (eller hedder det i?) Hyltebro ved Nørrebro station?

Fra : Kirstine

Dato : 24-11-01 13:18

In article <du3vvt44e6j30oidspuhbfvk8fg2saje8k@4ax.com>,
mkjuergensen@email.dk says...

> osse de to på (eller hedder det i?) Hyltebro ved Nørrebro station?

Den ved Nørrebro Station er da åben...hvis du tænker på den, der ligger
lige ved rundkørslen.
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Kat

Dato : 24-11-01 15:42

Matthias J. spurgte:

> osse de to på (eller hedder det i?) Hyltebro ved Nørrebro
station?

Hvis du mener den butik som ligger i en sidegade ved Nordens
Urimport, så ligger den der endnu.
Aner ikke hvad den hedder....
Men er det ikke kun blade og margasiner?
---
/kat
---

Fra : Matthias J.

Dato : 24-11-01 22:26

On Sat, 24 Nov 2001 15:42:18 +0100, "Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk>
wrote:

> [...]
>Urimport, så ligger den der endnu.
>Aner ikke hvad den hedder....
>Men er det ikke kun blade og margasiner?

den til højre når man kommer fra Nørrebrogade... næh du, de har masser
af video i kælderen... osse af de sjældne (i hvertfald for et år siden
eller hvornår jeg nu var der sidst)

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 24-11-01 23:43

On 24 Nov 2001 15:26:05 -0600, Matthias J. <mkjuergensen@email.dk>
wrote:

HI Matthias J.

> [...]

Øhh jow jamen hvorfor ikke ? Nå men det var jo en anden skribent

>den til højre når man kommer fra Nørrebrogade... næh du, de har masser
>af video i kælderen... osse af de sjældne (i hvertfald for et år siden
>eller hvornår jeg nu var der sidst)

well sagen bør jo opklares så jeg har gjort mig umagen har rejste mig
fra min pc gåed ud i mine bus korts holder i mellem sygesikrige
beviser hunde ejer id hævet kort etc bingo mit medlems kort
"intim VIDEOCENTER"
nørrebrogade 161
tlf 35855010
"internationa VideoFilmudlejning!
åben alle dage 11-22
I tynd tyrkis / perstel blåt pap !
det kan jo selvføligt være at de er blevet omlokaliseret - men kunder
havde de sgu nok af - så det er lidt sært , men indrømmet en meget
dårlig markedes føring i betragning af derres fantastiske brede udvalg
:) jeg har ARLDRIG set noget lignen - måske borste fra nogen live
shovs i Thailland men dem havde jeg eksisteret i lykkelig udvidenhed
om hvi sjeg kunne !'
MvH
Bo

Fra : Matthias J.

Dato : 24-11-01 13:18

On Fri, 23 Nov 2001 20:10:56 +0100, "HandyMan" <nospam@indbakke.dk>
wrote:

> [...]
>den slags film.
>
>Jeg hører gerne fra jer, hvis I ved noget.

lige netop i dag blev der posted en hel del af den slags klip i
alt.binaries.multimedia.erotica.amateur

Fra : HandyMan

Dato : 24-11-01 16:25

Hej

Tak for alle svar jeg har fået. Det er ærgeligt at den butik Bo skriver om
er lukket.

Det er fint nok med video-clips, men det er de samme som går igen og igen.
Men OK, det kunne være at man skulle prøve
"alt.binaries.multimedia.erotica.amateur" som Matthias omtaler.

Hilsen: HandyMan

HandyMan <nospam@indbakke.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bfe9e48$0$767$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 24-11-01 18:50

On Sat, 24 Nov 2001 16:25:00 +0100, "HandyMan" <nospam@indbakke.dk>
wrote:

>Hej
>
>Tak for alle svar jeg har fået. Det er ærgeligt at den butik Bo skriver om
>er lukket.

åbnebart ? :/

>Det er fint nok med video-clips, men det er de samme som går igen og igen.
>Men OK, det kunne være at man skulle prøve
>"alt.binaries.multimedia.erotica.amateur" som Matthias omtaler.

Der er MASSER AF DEM prøv at spørg i den danske jeg tror den hender
dk.binaer.film.erotik de danske binaer porn grupper er ellers helt
til grin .... men lige med film ku jeg godt forestille mig at dte vil
kræve at man sætter sig så meget ind i det så man kommer ud over POST
I EN TRÅD fordi jeg har OE og jeg kan ikke finde ud af noget ....jeg
ved det ikke selv men det er fordi jeg er newbi og er lidt dum - få
agnet forde hvis du vil hente film
MvH
Bo