Værktøjslinie væk !!
Fra : john tilsted

Dato : 23-11-01 13:06

Hej.
Jeg havde lavet " Ny værktøjslinie " og der anbragt iconer fra skrivebordet
og hvad der så skete, ved jeg ikke, men næste gang jeg åbnede, var
værktøjslinien væk.
Jeg højrerklikkede på proseslinien\værktøjslinier, men den pop-ud menu er
"bleg".
Jeg kan altså ikke lave en ny.
Jeg har geninstaleret: Windows 98/Word 97 men intet hjalp.
Kan du hjælpe, må du meget gerne sende en mail: john.tilsted@mail.dk
venlig hilsen John

Fra : pre

Dato : 24-11-01 17:11

Det havde nok været rart at vide om linien er bygget i Word, eller som det
umiddelbart synes i Windows. I sidste tilfælde er den nok fejlkonstrueret
hvadenten det er -98 eller -97.
Mit umiddelbare gæt (jeg kan ta´ fejl) er at når du nu én gang har
geninstalleret, så er linien ødelagt og det eneste der kan hjælpe er FORMAT
DISK med påfølgende nyinstallation.
Men prøv først alt hvad du kan tænke dig til af snedige kombinationer.
pre

Fra : john tilsted

Dato : 25-11-01 23:43

Hej alle!
Værktøjslinien (i win 98) kom igen da jeg kørte Rep. fra programmet: TWEAK
UI
Alligevel en tak til alle
Hilsen John