Flytte layer
Fra : Johan

Dato : 23-11-01 11:24

Hej folkens

Jeg søger lidt efter nogle artikler om JavaScript/DHTML hvor det er
muligt at lave flytning af layers med musen. Altså en slags drag and
drop mulighed, hvor man kan flytte et layer med musen, vd at klikke på
det og flytte det. (Lidt ala skrivebordet på Windows/Linux...). Nogle
der kender nogle gode tutorials eller sourcecodes til dette? Eventuelt
bøger der går lidt i dybden med dette emne.

Håber jeg får nogle svar

Mvh

Johan

Fra : Stig Nygaard

Dato : 24-11-01 15:31

Hej Johan

Johan wrote:

> [...]
> der kender nogle gode tutorials eller sourcecodes til dette? Eventuelt
> bøger der går lidt i dybden med dette emne.

Prøv at kigge på
http://www.youngpup.net/?request=/articles/dom-drag-and-you.xml
Jeg tror det er sådan noget du søger ?

Mvh. Stig