Installering af drivet til grafikkort
Fra : Jacob Pristed

Dato : 23-11-01 11:02

Hey
Jeg har en "ælder maskine jeg har instaleret win98 på og har fået problemer
med driver til grafik kortet.
Når jeg genstarter efter vellykket instalation af driver til grafikkortet,
finder den grafikkortet igen og vil instalere driver igen??
Nogle gange starter den normalt op med driver/grafik instaleret normalt !!

Please Help

Jacob

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-11-01 11:23

hvilken driver og hvilket grafikkort bruger du. ?
Hvilket chipset sidder der i maskinen og har du opdateret driverne hertil.?

Michael

Fra : Jacob Pristed

Dato : 23-11-01 12:05

Kortet er et Cirrus Logic 5446 (pci) og jeg bruger driver version 1.40
Award bios 4.51