Centrer en flash movie
Fra : Anon

Dato : 23-11-01 06:27

Hej...

Det er garanteret såre simpelt, men jeg kan ikke finde det.

Kan man ikke centrere sin movie, så det er i midten uanset folks skærmopløsning?

På forhånd tak!

--
Anon

To reply remove "SPAMMER"...

Fra : Tania

Dato : 23-11-01 10:24

"Anon" <anonNOSPAM@nospam.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det er garanteret såre simpelt, men jeg kan ikke finde det.
>
> Kan man ikke centrere sin movie, så det er i midten uanset folks

Hej

Jeg ved ikke om movien tilpasser sig skærmopløsningen, men hvis den skal
være i midten af skærmen, kan du gå i Filer, Publish Settings, Html, og
sætte dimensions til percent.

Tania

Fra : Anon

Dato : 23-11-01 16:55

Hej

DET VAR LIGE PRÆCIS DET!!!

SÅ simpelt, og dog så svært :)

MEGA tak!!!

Fra : MOF

Dato : 23-11-01 23:46

Der er også den mulighed at hente den extension til flash som hedder "center
in browser" fra Macromedia's egen hjemmeside. Her er en url:
http://dynamic.macromedia.com/bin/MM/exchange/extension_detail.jsp?BV_Sessio
nID=@@@@2002086496.1006555148@@@@&BV_EngineID=dfadccihmfemebffkchjcfjfdlg.0&
extOid=139598

Hvis ikke du har prøvet at bruge extensions til Macromedia's produkter kan
du læse om det her:
http://www.macromedia.com/exchange/

mvh, Morten

Fra : MOF

Dato : 23-11-01 23:54

Hovsa....den var fucket up den link.....her er en anden:
http://dynamic.macromedia.com/bin/MM/exchange/flash/main.jsp

Så bare vælg "Browsers" fra listen med kategorier...