Hvordan kan jeg nedsætte støjniveauet?
Fra : Jesper Høy Jakobsen

Dato : 22-11-01 22:49

Hej,

Jeg synes, at min computer støjer meget, hvad kan jeg gøre for at nedsætte
støjniveauet?

Mvh. Jesper.

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 22-11-01 23:02

"Jesper Høy Jakobsen" <jesperhoey@hotmail.com> skrev

> Jeg synes, at min computer støjer meget, hvad kan jeg gøre for at
nedsætte
> støjniveauet?

Slukke for den.

Alternativt kan du prøve invistere i lyddæmpede kølere og harddiskrammer.
Kig ind på www.studiedata.dk og www.webconsult.dk for at finde de rette
produkter. Du kan sandsynligvis vinde meget ved at skifte din cpu-køler
ud med én med et støjniveau på 18-20 db. (Alt efter, hvad du har i
forvejen...)

mvh
Peter

Fra : F.Larsen

Dato : 23-11-01 23:17

Start med at finde ud af hvad der larmer typisk er det CPU Cooler eller
strømforsyning ....

--
Flemming
Støjdæmp din PC: http://hjem.get2net.dk/Quake2/LowNoise/