Billede fra ultralydsscanning af foster
Fra : Fly

Dato : 22-11-01 19:39

Hejsa!

Er der en venlig sjæl som vil sende et billede fra en ultralydsscanning til
mig via mail eller lægge det i dk.binaer? Skal helst være et fra
starten/midten af en graviditet, så man blot kan ane arme, ben, hoved m.m.

-Peter

Fra : John Witt

Dato : 22-11-01 19:53

On Thu, 22 Nov 2001 19:38:52 +0100, "Fly" <fly@mad.dk> wrote:

Til orientering har jeg sendt vort vidunder ved 18 uger til Peter.

John

Fra : Fly

Dato : 22-11-01 20:07

Billedet jeg fik fra John var egentlig fint nok, men bare ikke i god nok
opløsning. Det udprintede billede skal måle ca. 10x15 cm, så hvis der er
nogle som har et godt billede vil jeg meget gerne have det!

-Peter

Fra : Christina Puhakka Eg~

Dato : 23-11-01 00:43

"Fly" <fly@mad.dk> skrev...

> [...]
> mig via mail eller lægge det i dk.binaer? Skal helst være et fra
> starten/midten af en graviditet, så man blot kan ane arme, ben, hoved

På denne side er der et hav af ultralydsbilleder fra nærmest hver eneste
dag i løbet af en graviditet. Mon ikke du kan finde noget, du kan
bruge...
http://www.amazingpregnancy.com/weekbyweek/ultrasounds/

Christina

Fra : Jesper Pedersen