Fuld skærm i Opera 5
Fra : Rune

Dato : 22-11-01 19:26

Hej gruppe!

Først og fremmest.. Jeg ved intet om java, har aldrig sat mig ind i det.

Men jeg har selv lavet en html-side, jeg bruger som startside med de links
jeg bruger mest. Der er også et baggrund billede, som tager sig bedst ud
hvis vinduet er kørt i fuld skærm (Jeg bruger Opera 5) Jeg har prøvet at
indstille den til at starte i fuld skærm, men det kan man vist ikke.

Er der nogen, der kan lave et hurtigt script jeg kan sætte ind på siden, der
erstatter et tryk på F11 tasten, når siden åbnes?

På forhånd tak!

Rune
nielsrune@anarki.dk

Fra : Thomas Mollerup

Dato : 22-11-01 20:54

Det er desværre umuligt at emulerer et F11 tryk.

Men du åbne et nyt vindue i fuldskærm, og lukke det orginale:

<script>
function openNewWin(){

mywin =
window.open(window.location,'myExample5','width=750,height=520,scrollbars=no
,resize=no,toolbar=no,status=no,menubar=no,directories=no');
window.opener = this;
window.close();

}
</script>

Der er også et parameter der sætter det nye vindue i fullscreen, tror nok
det hedder fullscreen=yes.
Find en list på nettet over alle de parameter du kan sætte.

Fra : CHRistian

Dato : 22-11-01 22:49

"Rune" <nielsrune@vip.cybercity.dk>'s posting:

>hvis vinduet er kørt i fuld skærm (Jeg bruger Opera 5) Jeg har prøvet at
>indstille den til at starte i fuld skærm, men det kan man vist ikke.

Opera5.ini: FullScreen=1

Se evt. også http://www.opera.com/support/mastering/sysadmin/ og
http://www.opera.com/support/mastering/operaini/

fut dk.edb.internet.software.browser