P4 1800 Medion ALDI
Fra : Peder Nielsen

Dato : 22-11-01 11:32

Er der nogle som har fået fax / telefonsvare til at køre i denne maskine,
programmet er fra BVRP og hedder Classic pfone tools, og modem er en Creatix
V.90 data fax modem, jeg kan godt gå på nettet med den og sende en fax, men
at modtage en fax eller oprette eller modtage en telefon opkald er umulig,
er der nogle som kan hjælpe, da de ikke har en bud fra hotline, er der nogle
som kender en freeware fax/telefonsvare program der bare køre under win xp
home edition dk.

MVH Peder

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-11-01 12:34

Prøv evt. på http://opasia.tucows.com/index.html

mvh
Kurt

Fra : Peder Nielsen

Dato : 22-11-01 13:49

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv evt. på http://opasia.tucows.com/index.html

Jeg har prøvet V3 call center med samme resultat, så det er nok modem eller
driver dertil, evt. det specielle danske telefonsystem, er der andre der har
denne modem til at virke ?(Creatix V.90 HAM data fax modem) eller kan den
ikke håndtere voice?

Fra : Peter Malling

Dato : 22-11-01 20:32

Der blev beskrevet et freeware tlf.svarer program i Politiken Internet for
vel omkring en måned siden. Det fik virkelig god kritik og så spændende ud.
Men jeg kan ikke huske hvad det hed. Måske kan du finde det på Politikens
hjemmeside under shareware anmeldelser?
Peter

Fra : Peter Malling

Dato : 22-11-01 20:33

Er du ellers i øvrigt tilfreds med maskinen?

Fra : Peder Nielsen

Dato : 22-11-01 22:52

"Peter Malling" <malling@iname.com> skrev i en meddelelse
> Er du ellers i øvrigt tilfreds med maskinen?

Ja, det er især prisen der gør den attraktiv, jeg frygtede at alt software
var på udenlandsk, men Win xp er på dansk + Word og nero 5551 dk, men
support er svær at få fat i, underbemandet !

Fra : noname99dk

Dato : 23-11-01 13:22

JEg har købt en, den virker fint.

Blæseren larmer lidt , men det gør ikke noget , da jeg har kabinetet stående
på gulvet.

Ellers virker det hele fint

Fra : noname99dk

Dato : 23-11-01 13:54

Ja jeg har købt en,

Jeg har så sat et cordless desktop tastatur på og købt et godt højtaler sæt
(der er sourround) samt den 19 " skærm de havde på tilbud.
Har også sat 256 yderligere ram i (bemærk du åbner kabinetet ved at fjerne
de to skruer bagpå i højre side, så trækker du siden bagud , evt. brug noget
til at skubbe ved de to udspring der er. Der er to memery slots, og der
sidder 256 i det ene, så du kan bruge en blok med 256 i det andet . Så får
du 512, jeg har ikke prøvet om den sluger andre kombinationer, men 512 er
nok pt).

Det er ok det nye Windows XP home edition som er på (også er det på dansk)

ALt virker, og jeg kan køre på tv (dvd og spil via tv out), Husk du skifter
ved at gå på skrive bord , højreklik, instillinger, avanceret, og på et af
fanebladene kan man angive man vil se billedet på tv)

Eneste problem er den larmer lidt, men da min står på gulvet har det ikke
den store betydning. Jeg kan jo altid sætte en ny køler på senere.

Hilsen NN