Karsten Andersen wrote:
> Thu, 22 Nov 2001 09:55:14 +0100, skrev Ole Kirkholt, på 71 linier, i
> <3bfcbd90$0$212$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :
>
>
>
>>De hævder stadig på deres hjemmeside at de er repræsenteret på centralen.
>>
>
> Det er de sikkert også, de har bare ikke flere linier du kan komme på.
>
>
>
>>MORALE:
>>
>>Stol ikke på Tiscali's leveringsdygtighed hvis ikke du har kendskab til
>>andre brugere på samme central !
>>
>>
> Det kan jo være der er andre på den central, der er bare ikke flere
> porte til dig
>
>
Det er vel ikke værrere end TDC bredbånds hjemmeside. Når jeg taster mit telefon nummer
får jeg at vide at min central ikke er parat. Det underlige er blot at
jeg allerede har ADSL hos TDC. Det er desuden flere i mit område som har
samme problem. Ringer man derimod ind til dem er der ingen problemer med
at få det.
Beder man dem om at ændre siden sker der nada..
Morale: TDC er ligeglade med ekstra kunder som bruger deres hjemmeside
som udgangspunkt for om de kan få ADSL.
Hilsen Mikkel