SMS Formular i Flash & 800x600 opløsning .~
Fra : Dennis Sjøbeck

Dato : 21-11-01 22:28

Er der nogle som kan hjælpe mig med en formular i Flash ?

Jeg har lavet en SMS-sender i Flash. Der er 3 input-felter, der skal
udfyldes og når man trykker på <TAB> skulle man gerne komme til næste felt,
men problemet er at den hopper til en knap. Kan man definere rækkefølgen et
sted ?

Jeg har lavet siden til 1024x768, men kan det lade sig gøre at den ikke
bliver så ulæselig når man kører 800-x600 - dette er blot et
tillægsspørgsmål ;)

Kig på problemet her -> http://www.sjoebeck.dk

På forhånd Tak !

Dennis Sjøbeck [dennis@sjoebeck.dk]

Fra : Michael Peo

Dato : 22-11-01 09:53

Med lidt kode kan man helt selv bestemme TAB rækkefølgen.
Moock har lavet et perfekt ex. som kan hentes her:
http://www.moock.org/asdg/codedepot/interface-widgets/taborder.fla
http://www.moock.org/asdg/codedepot/

Mht. str. på din film, så er der ikke meget at gøre hvis du har lavet den i 1024x768.

/peo