Skærme
Fijala 3554
Ang. 19-tommer særm fra Aldi
Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 21-11-01 21:26

Jeg har købt subj. og synes den kører ok. Men en opløsning, der hedder
1024x768 med 75 Hz er godt nok ikke ligefrem imponerende...

Fra : noname99dk

Dato : 23-11-01 14:43

Jeg har også købt nævnte skærm

Den er faktisk ok, nem at justere og står ret klart-

Jeg har sat min til 1024x768 med 85 HZ, det giver et roligt billede.

Den er fuldt ud så god som min gamle 17 " Jean og min 15 " KFC og absolut
bedre en de fladskærme jeg bruger på mit job.

Den værste skærm jeg har haft var dog en Goldstar, den flimrede ret meget.
MEN bemærk skærme kan være forskellige fra skærm til skærm af samme mærke.
På jobbet kører jeg pc med to skærme der er nøjagtig ens, men der er forskel
i hvor meget de flimrer. (Matrox dual kort).

Go til prisen skal jeg nok sige, men bruger du pc meget så køb en bedre
skærm til ca. 4.000.

mvh NN

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-12-01 12:35

"noname99dk" <noname99dk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i hvor meget de flimrer. (Matrox dual kort).
>
> Go til prisen skal jeg nok sige, men bruger du pc meget så køb en bedre

Er der nogen af jer, der har lagt mærke til, om skærmen snerrer af jer, når
der er sort baggrund (under opstart, eller i DOS eller WinXP pauseskærm)
Min gør det, men mest når den lige er startet op

Best regards

Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp