Skærme
Fijala 3554
Sort 19" skærm
Fra : Torben

Dato : 21-11-01 19:44

Nu har jeg droppet ideen om en 21" skærm, men vil nu istedet helst have en
19" i sort, så den passer til mit tastatur.

Jeg har fundet en fra dell til 3356(kig på deres hjemmeside), men for næsten
samme beløb kunne jeg få en 19" med flat screen fra Viewsonic:
http://www.viewsonic.com/products/crt_g90f.cfm

Mine spørgsmål er så:
Er det så meget bedre med en flad skærm i forhold til en normal,
og kan man få andre i sorte skærme i til samme eller mindre penge(har ikke
kunne finde dem).

Hilsen Torben

Fra : Torben

Dato : 21-11-01 20:13

Ups, den var der sku' http://www.viewsonic.com/products/crt_g90fb.cfm, men
er der nogen der ved hvor de forhandler den her i DK?

Jeg vil stadig gerne vide om det er pengene værd at ofre det ekstra på en
flad skærm...

Fra : Torben

Dato : 21-11-01 20:14

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-11-01 00:32

Hej Torben

Jeg ved at www.xdata.dk har wievsonic skærme, har selv købt en der, de ved
rimelig meget om tingene, du kan spørge dem...